fredag 29 oktober 2010

bla bla

En lugn period nu så det finns just inte så mycket att skriva om men jag har ju fått två följare så nu måste jag ju skriva.... även om de gått med av barmhärtighets skäl haha!

Lillmannen sa en hel mening igår - Det är kul att vara ute! Och så har han varit på toa flera ggr själv idag = Mamma lycklig!

Har dragit i mig massor av smågodis ikväll, inte bra,skulle behöva cykla runt barken i morrn eller nåt men det har jag inte tid med!

Hur kan gifta sig och gift vara samma ord?Alltså vara gift med någon och gift typ arsenik,fattar inte!

Tjohej!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nähä du, det är ju för mitt intresse om autism och att min son kanske har en "släng" av det som jag följer din blogg. =)
Kul att han gör framsteg!! Tänk vad glad man kan bli av att höra hela meningar...

sussi sa...

ok,känns bra att bloggen kanske gör nån "nytta" dårå! =) hur yttrar sig denna släng? (om jag får fråga)

Anonym sa...

sent tal framför allt, finmotorik och känslig för höga ljud. Fanns ju olika grader av detta. Lite orolig nu när han börjat i lekis och barn är ju rättså duktiga på att upptäcka fel hos andra barn...
Och om det har blivit någon osämja med ett annat barn så har ju inte Wille talets förmåga så han har slagit till dom...inte kul...till följd vill ju ingen leka med honom =(

sussi sa...

Okej,förstår!
har ni gjort nån utredning? För om man gör det och det visar sig att han tex har autistiska drag så finns det ju så mycket hjälp att få!De är helt underbara här på hab! Det finns mycke hjälpmedel för komunikation. Men jag vet,det är inte så lätt alla gånger.
Barn kan vara väldigt grymma. Det är en oro man jämt får ha när man har ett barn som inte kanske "beteer" sig som andra eller nåt, som ens är lite avvikande.Det gör så ont i hjärtat när ens barn blir retad eller inte får vara med o leka!

Anonym sa...

Ingen utredning har gjorts det var på mitt initiativ som han kom till logoped...som han hatar men han behöver det då han ligger långt efter enligt dom...snyft...har liten svacka nu då jag känner en konstant jäkla dryg oro över Wille att han ska bli mobbad och utanför så jäkla drygt!! Jävla skitliv känns det nu...=( orkar inte vara orolig hela tiden!
Vad är hab?