torsdag 13 september 2012

.....

satan vad trött jag är idag asså, efter jobbet åkte jag i ilfart hem till farsan och attacksov på soffan i 45 minuter,sen hämta killarna från skolan och mötte upp karln på lasarettsparkeringen så jag kunde gå till sjukgymnasten och träna magmuskler när jag var klar väntade killarna på parkeringen så pappa fick åka tillbaka till jobbet..






sen  handla och hämta paket med vinterkläder som kommit,hem och laga mat och städa upp lite,mata djuren och nu ska jag duscha och få i säng de små liven och sen blir det slänga sig i bingen och dra igen gluggarna fortare än jag hinner säga godnatt.

på affären träffade vi gubbens förra resurs och det vart ett kärt återseende,gubben berättade att han var där uppe vid gula huset och undrade lite surt vart hon höll hus. =) sen såg jag att han blev lite ledsen stackarn,märktes att han saknar henne....ja det var min torsdag,äntligen fredag i morrn.

Inga kommentarer: