onsdag 10 november 2010

varför

En dag denna vecka när Bror vart lämnad först på sin avdelning försökte Lilleman berätta för brors fröken att han varit på kalas i helgen,står två tjejer i dörren och asflabbar varpå den ena säger: Han kan inte prata!!   Mitt hjärta brister i en miljonbitar,min lilla vän försöker berätta något och blir totalt utskrattad..Varför varför varför ska den som redan har det svårt få ännu svårare pga av andra??

Jag vet att de bara är barn och inte vet bättre men jag går sönder inombords...försöker hålla minen men när jag kommer ut i bilen går det inte längre och tårarna tränger fram...som så många gånger förr.

3 kommentarer:

Maritta sa...

Tack för inbjudan!! Blir varm i hjärtat av det fina inledningsfotot. Känner igen mig i din vardag......

skinnybitch sa...

Barn är så jävla elaka mot varandra. Blev han jätte ledsen?

sussi sa...

Vet inte...kanske mest jag som blir ledsen..man ser inte alltid på honom!