fredag 5 november 2010

stressa

Oj,vad jag har stressat idag,känner mig helt darrig nu när jag sätter mig ner och ska skriva några rader!
För det första så har jag sovit typ 1 timme inatt så det hjälper väl till darrningarna lite, vet inte vad det är för fel men lillemann kunde inte sova mer än tre timmar och när han vakna så skulle jag gå och lägga mig , då blev det inge sova för mig alls mer än några korta minutrar här och där!

 I morse kl 09 kom pedagogen hit och skulle leka lite med miniman och kolla av lite vad vi kan träna och sådär,vi provade det här med att imitera,först gick det segt men sen fattade han galoppen och det gick jättebra så det ska han och jag träna på!

Sen direkt hon åkt så slängde vi i oss mat och åkte och hämta morfar och morbror och körde grejjer till huset. Efter det åkte vi till apoteket och affären och nu har vi äntligen kommit hem!

Igår var jag och grabbarna till västerås med min bästa kusin,käka på mc donalds och kolla lite affärer,hela dagen gick där! Det var riktigt trevligt!Märks att pojkarna gillar henne ,de är precis som de alltid kännt varann!

Ikväll blir det hemmagjord pizza,godis och idol,fredagsmys med andra ord! =)

Tjohej!

Inga kommentarer: