tisdag 2 november 2010

Höstlov

Ja,det är höstlov denna vecka!
Min kära kusin var hem hit igår med sin lilla söta flicka,jättetrevligt var det,hon är min syster som jag aldrig fick!
På torsdag ska vi åka nånstans,vi har ej bestämt vart men vi ska åka iväg,hon och jag och mina pojkar och Kusinen har ordnat barnvakt åt sitt barn för att vi ska hjälpas åt med Lillemannen i affärer och vart vi nu kan tänkas hamna,är inte det helt otroligt snällt så vet inte jag vad är ♥,underlättar för mig nåt oerhört att vara två som passar barnen för lillemannen är sån att om han inte vill vara kvar i en affär tex så drar han bara till bilen eller vart som helst,han skiter fullständigt i oss andra så det kan vara ett stressmoment för mig att helatiden hålla stenkoll!Ser fram emot det här jättemycket för på sistone har det bara varit jobb och slit!

Lillkillen har en bra period just nu så jag vill egentligen inte klaga men det är ju här jag ska skriva om hur det kan se ut för oss så det finns några saker som är jobbiga just nu och det är hans smällande i dörrar och att han slänger igen dörren i ansiktet på sin bror och mig mest helatin så jag får passa jämt att han inte slår tex bildörren på sin brorsa eller vilken dörr som helst och det som är trökigast nu är att han kommer in till mig kl 03 varje natt och tar över min säng och sparkar och har sig och om jag går till hans säng dröjer det inte länge förrens han kommer efter! Men så här när jag skriver ner det känns det väldigt bagatellartat men det är ju min vardag!

Sen måste jag bara säga hur impad jag är av min man som sliter,först har han sin firma och efter jobbet kommer han hem i 30 minuter kanske och drar direkt ut till kåken och kör fram till 22-23 varje kväll plus att han kör från morgon till sena kvällen lördag och söndag,allt för våran dröm om ett hus vid sjön!


Tjohej!

2 kommentarer:

Tessan ♥ sa...

Vad duktig Kai är!! Eller, det är ni ju båda som har mycket slit. Men vilken ork han har som fixar "två" jobb, dygnet runt!!
Allt gott till er!!

Kram

sussi sa...

Ja,han är jätteduktig,som en maskin bara går och går! Stolt är jag över honom!

Tack Tessan Kram ♥