söndag 12 december 2010

Woohooo,nu kan jag tvätta!! så nu är jag glad och blir snart ännu gladare när datorn kommer igång på tisdag och sist men inte minst  när Vi kan duscha....när nu det blir...men tro nu inte att vi ej tvättat oss på två veckor =) nädå vi har duschat på mannens jobb och bastat hos mormor och morfar samt hos Farmor och P..men det skulle vara gött att kunna tvätta sig när man känner för det!!Snart så!

Helgen gick i rekord fart tycker jag. igår köpte vi tvättmaskin och tumlare samt installera desssa och målade lite i källaren. Sen åkte vi till lappens i hedemora och mumsade i oss jumbo hamburgare med strille,var nog tio år sen vi var dit sist.
Idag kom farmor och P o hämtade killarna,de hade bakat och åkt lite pulka men det var så kallt så det blev bara några åk.Killararna bakade pepparkakor även i fredags med mormor så nu behöver inte jag ha dåligt samvete för att vi ej kunnat baka i år.

Brorsans översättning från svenska till finska för Hund nämligen Hundi...hahaha ganska fyndigt tycker jag!

Tjohej!

Inga kommentarer: