tisdag 4 januari 2011

Tvångstankar!

Min värsta farhåga vart sann i helgen,vi åkte på magsjuka i husvagnen,nja det är väl inte min allra värsta fahåga riktigt men fan inte långt ifrån..var så jäkla dålig alltså!

Och kom på att jag är en ganska sjuk jävel,lider ju av tvångstankar oxå...jag spydde nämligen i en ica påse där på natten mellan kl 3-6 och fyllde upp den till hälften tror jag ,slängde ut den i snön utanför och dagen efter när jag skulle ta reda påt satte tvångstankarna igång om hur jag skulle slå in spypåsen i ett fint paket och skicka den till nån.hahahaha,,tänker liksom på hur nån skulle reagera om den fick det! Näj Usch,när nånting är riktigt äckligt då börjar jag tänka sådär sjukt!

Samma om man står på en balkong så börjar tvångstankarna att jag ska knuffa ner nån.Skulle ju aldrig hända men jag antar att om man tycker nåt är läskigt(är höjdrädd) eller äckligt som med spypåsen så börjar tvångstankarna snurra, om man nu lider av det, som jag ju tydligen gör !!

Hur som helst så var det meningen att vi skulle ha haft kalas hos mormor och morfar på söndagen men det blev inget med det,så vi siktar in oss på torsdag.
Idag har vi varit till Farfar där pojkarna blit grattade!

Tjohej!

Inga kommentarer: