lördag 28 maj 2011

internet nere!!

Internet har varit nere i en vecka hemma hos oss så det har inte blivit nå inlägg på länge! Sitter hos mina päron och skriver några rader! Det ska komma nån och laga kabeln som är total fnöskig som går på taket vilken dag som helst!
Men allt är bra och vi harvar på. Våra Litauiska vänner på taket gör ett superbra jobb! Kunde inte vara nöjdare eller jo det skulle underlätta om man kunde prata med dem men huvudsaken de gör ett bra jobb! Bilder kommer sen.

Gubben var på kalas i söndags och det gick jättebra,han har ju som bekant aldrig varit på barnkalas sådär i en gymppahall förut , han satt och spanade in läget en halvtimme först sen blev det fart på killen och han var med på lekar och fikade med de andra! Jättekul tyckte han det var! Var så glad för hans skull så jag hade en klump i halsen emellanåt! Bilder kommer sen.

Idag har morsan och farsan varit hemma hos oss och målat,städat,plockat,snickrat och grejjat hela dagen,underbart med lite hjälp!

Brorsan : vem är tandfen?
Jag: Vet inte!
Brorsan: Är det du som lägger pengar i glaset och tar tanden?
Jag: Ja,det är det!
Brorsan : Men varför lägger du inte typ en hudralapp för då??
Härliga ungar så spontana och rakpåsak!

Tjohej!                             Snodde en bild från morsans dator på mina tre älsklingar!

Inga kommentarer: