onsdag 15 juni 2011

Usch,idag är ingen bra dag men det har inget med lillgubben att göra utan med mig,är så förbannat trött på vårat leverne här ,tankar dyker upp som att vad Fan har vi gjort?? Jobb Jobb Jobb och åter JOBB!!! och ändå bor man i en svinstia!! Helt omöjligt att hålla ordning här. Vi har börjar planera för att vi ska flytta in till hösten men jag gick runt o kolla idag vart pojkarnas sängar ska stå utan att de tar upp hela nere våningen och jag vet inte,det blir trångt hur fan man än gör! Sen är jag rädd att det ska damma från övervåningen när vi börjar renovera där så de ska bli dåliga i astman samtidigt vill jag verkligen inte bo i en husvagn en vinter till alltså, och vi hinner inte klart med rummena där uppe före vintern eftersom vi är helt överhopade med måsten! Ja ja, som man bäddar får man ligga!!!

Litauerna skulle ju ha åkt idag men så frågar deras boss om de får sova en natt till på våran gård,och ja vad säger man, ja visst,jag som hade sett fram emot att få duscha i lugn och ro nej då fick vi hoppa ner i en iskall sjö och tvätta oss bara för det. Det är ju bara en natt till men har man haft främmande människor boendes på tomten i en hel månad börjar det kännas lite drygt faktiskt!

Gnälligt inlägg men idag är jag gnällig! Skulle kunna fortsätta hur länge som helst men jag ska skona er!


Hmmm..

Inga kommentarer: