tisdag 6 december 2011

började med att kliva upp klockan 06.00 och drog iväg med brorsan till skolan tidigare för jag själv skulle hinna till tandläkaren före jobbet,men väl där så funkade inte datorerna så jag fick vänta och var precis på väg därifrån när de ropade upp mig,fan tänkte jag men lika bra o få det gjort ändå!

Två tusen fattigare kommmer jag ut därifrån och slänger ett öga på telefonen där jag har 3 missade samtal från brorsans skola,jag ringer upp direkt såklart och får höra att han bränt sig och att de vill att jag kommer..efter mycket om och men så bestämmer jag mig för att åka till apoteket och fixa förband avsedd för brännskador och sen körde jag hem han till farsan och sen iväg till jobbet.( Han har inge ont) Men får han vara med morfar så blir det super!

efter jobbet var det ilfart hem så mannen kunde komma iväg till sitt jobb då han vart hemma med gubben.

Ja,så kan det vara ibland,full rulle!


(inte taget idag ifall nån undrar hur han kan bada med brännsår)

Inga kommentarer: