onsdag 18 april 2012

40.3 i ett öra på gubben nu på kvällen,höll på att bli orolig och gick här o höka på honom undertiden alvedonen skulle börja hjälpa och som tur var gjorde det och tempen är nere på 39! Hatar vattkoppor men alla barn SKA ju ha det,det har nån jävel bestämt eftersom de inte ger vaccin för det,fast de gör de i andra länder för de tycker att det kostar mer än det smakar..smarta, men inte här inte..jag visste inte ens att man kan bli så här sjuk som gubben vart dessa dagar men nu måste det väl gå åt andra hållet?


                                               

för övringt så var det inget lyckat doktor besök i morse,människan som kallade sig doktor tyckte nog att jag inte hade nå ont och sa bara saker som jag redan visste men att jag skulle ringa om 3 veckor om det inte hade blivit bättre för då skulle hon hjälpa mig med röntgen ovs VADÅ 3 veckor ,jag har ju fan gått så här i över 3 månader så när hon säger 3 veckor till så är det som en smäll på käften men okej vi gör som doktorn säger vad annars liksom?!

God natt alla hoppas ni får sova ,det kommer inte jag få!

Inga kommentarer: