lördag 21 januari 2012

Fredag & Lördag

igår kväll hade vi fredagsmys (hatar det ordet)


och tittade på Casper,gubben älskade filmen och säger OOO det är OOO (spöke)


idag vaknde jag och karln upp förkylda och jävliga så vi var sega som 17 men vi städade iallafall och så kom min lillebror och grattade mig i förskott,fick värsta braiga  polar sockorna, helly hansen,han vet vad jag behöver han.

på eftermiddagen idag stack jag o killarna iväg och åkte i backen,blev en kort sväng eftersom gubben flög av och skrapade upp näsan så blodet rann och han blev ledsen och ville åka hem.

Morsan har ju gett sig fan på att hitta vinterskor till mig så i morrn bär det av till storstan med morsan o farsan och alla vi.


och nu på kvällskvisten kollade vi på 101 dalmatiner (inte teckande)

och brorsan arbetade på sin pärlplatta och den blev klar..han gillar verkligen Luigi..


1 kommentar:

K sa...

Mys är väl ett mysigt ord. Fantastiskt vad ni hinner med på en dag, jag har bara städat. Kram