söndag 22 januari 2012

Pappa & Jag ♥

Igår kväll yttrade lilla gubben en känsla som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva från honom, nämligen Avundsjuka och jag kunde inte vara gladare,låter konstigt kanske för den som inte har ett autistiskt barn men jag jublade inombords! En normal känsla som alla kan känna när de tex inte får vara med (nu fick han ju vara med)
iallafall vart han sur/ledsen när pappa och bror satt vid köksbordet och skrattade och trollade,och på nåt sätt sa han okka,pappa kul och gjorde tecknet för ledsen och så såg han verkligen helt förstörd ut!

och i morse ville han sätta på kaffe åt oss så jag hjälpte honom och han plockade fram en bricka o kom till sängen med kaffet,pappa fick inte komma upp ur sängen ,när han försökte en gång vart han arg och motade i säng honom! Han är pappig nu tror jag! Underbart att se!

Pappa & Jag ♥

Inga kommentarer: