fredag 8 juni 2012

Fredag...

Gubben åkte på skolresa igår med tåg och det hade gått jättebra,han hade beställt fisk och mos på resturang och när han kom hem kunde han säga just fisk och mos,kul! En jätte lyckad dag! Dock vart han förkyld så han fick vara hemma idag och bara vara!

Jag var till doktor idiot ännu en gång idag för att få starkare piller och bli sjukskriven! Han tyckte nämligen att jag var löjlig som kom dit då jag har en ortoped tid den 18 e ,det är bara några dagar som han så fint sa...men då sa jag åt han att det är faktiskt 10 dagar och jag springer inte här för nöjes skull utan för att jag har innihelvete ont och inte kan gå till jobbet! Jävla dumhuve! (det sista sa jag inte)

några bilder från den här dagen.... vi hade iallafall tur med vädret...






Den här fina buketten stod på bordet när jag kom hem från läkarn,O och mormor hade plockat den till mig! jag blev glad! =)


Inga kommentarer: