måndag 18 juni 2012

skolios mm...

Idag äntligen var det så dags att få komma till en Ortoped ...han såg direkt både på min rygg och på röntgenplåtarna att jag har skolios,det kunde bero på smärtan sa han ,såkallad smärt skolios eller att jag bara har det och så misstänkte han två diskbråck..så nu ska jag på magnetröntgen och om jag fortfarande hade besvär då, skulle han operera mig!( För det kan ju läka ut av sig självt) Ja,så det känns väldigt skönt att bli undersökt av någon som vet vad han snackar om och kan hjälpa mig.





K....tycker du fortfarande att jag ska lära mig att ta ur kroken??? 4.2 kg gädda kom pojken hem med i lördags! dom där tänderna asså...

2 kommentarer:

K sa...

Härligt att det börjar hända något med din rygg, låter positivt.
Vad det gäller ta ur kroken ur fisk så kanske storlek och tänder har betydelse :0)
Kram till er alla.

sussi sa...

Ja,tänderna har en viss betydelse.

Kramar! =)