söndag 10 juli 2011

För övrigt så har den här dagen sugit skithål ganska rejält!!!! Åkte till affären och skulle handla för att upptäcka när jag står vid kassan och ska betala att kortet inte var i plånboken. Vi skulle åka o hälsa på gubbens förra resurs och  han hade själv valt ut en blomma han ville ge henne, försök att förklara att han ej får ta med sig blomman ut från affären är ju inte så lätt och blickarna drar sig mot oss när gubben skriker min kakka min kakka i högan skyn! Och ingen är hemma i stan så jag skulle kunna låna pengar av heller, nej då får man åka hela vägen hem igen för att hämta plåskan och gubben sitter hela vägen i baksätet och säger nej nej nej!!

När jag kommer hem har det tydligen varit världens skyfall och ett fönster har stått öppet( som jag har glömt öppet) så det är stora sjöar inne i vardagsrummet,äh fyfan!!

Äh orkar inte ens berätta allt jävla skit som pågått här idag! MEN,ska säga att vi hade det trevligt ute hos J iallafall! =) Du kan inte ana hur mycket kutterspån jag har i bilen vid det här laget!

En sak till  PREMENSTRUELL DYSFORISK STÖRNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mother fucking as licking son of a bitch!!!!!

Inga kommentarer: