måndag 25 juli 2011

ojoj denna sjukvård!! för en vecka sedan kom tydligen provsvaret på kissprovet som minigubben lämnade,jag tog förgivet att det inte visade något för det gjorde ej det den dagen utan det skulle skickas på odling och då trodde jag i min enfald att de hör väl av sig om det skulle vara nåt...men så idag ringde jag iallafall och gissa vad?? JODÅ,det ä infektion!!!Ja,men vad bra att stackarn har fått gått med infektion i en hel vecka extra bara för att man tror ju de ska höra av sig om det är nåt på provsvaren men det gör de tydligen inte!! ja så åter igen får jag dåligt samvete för att jag inte ringde tidigare! Vem vet hur ont han går runt och har! ivarje fall så ska det ringa en läkare efter klockan 4 i eftermiddag för att tala om hur det ska gås vidare med detta. Förbannad och besviken är jag men mest av allt så blir jag ledsen att min lilla vän ska åka på det ena efter det andra.
Vi väntar ju även på en akutremiss till västerås tandläkaren. men det lär väl dröja ,han måste väl bli så dålig först så de måste dra ut flera tänder som förra sommaren.


Inga kommentarer: