lördag 23 juli 2011

Usch vad trött jag är på folk som helatiden ska göra reklam för hur underbart deras liv är och vad "mysigt" de har med sina barn! MYS MYS jag börjar bli allergisk mot det ordet!
Kommentarer på FB som - Idag har jag städat HELA huset och gjort såå mkt nytta så, jag är såå duktig och så ska nån kommentera att oj,vad du är duktig!!Ja,nu har du väl gjort dig förtjänt av att sitta och titta på en MYSIG film med din HELT underbara Kille/tjej!  Vadå,är det aldrig nån som har skitdagar?? När ungarna bara slåss och tjurar? När man är osams med sin karl eller kärring och bara vill sticka? Känns nästan som att man bara får slänga sig på soffan om man har sprungit  5 varv runt eskiln och städat hela huset och lagat mat och lekt med ungarna i lekparken 4 timmar,först DÅ får du äta sallad och MYSA med din underbara BÄTTRE hälft som bara gör rätt och som du aldrig skulle kunna leva utan. nä jag skulle kunna fortsätta i all evighet..men ni fattar nog.



Inga kommentarer: