lördag 4 februari 2012

Tårtmannen!!!!

igår bestämmde vi att gubben skulle få ta av sina pengar och köpa ett nytt Wii spel då hans gamla mario party är sönder, vi skulle åka till storstan dagen efter, alltså idag....tror du jag fått sova inatt? svaret är NEJ,han sprang upp till min säng en gång i kvarten och tjatade TÅRTA ,(hans ord för mario party) Usch vad trött jag var i morse när det skulle klivas upp 6 fast (han brukar på helgen kunna sova till 9) när jag inte heller fått nån sammanhängande sömn på hela natten,utan o överdriva så väckte han mig kanske 30 ggr för att säga tårta!

Vad har jag lärt mig av detta? Ska ALDRIG mer berätta något i förväg för Tårtmannen!

man blir trött när man springer uppe hela natten..


Nöjd!

Brorsan vart då lite sotis och vart ju tvungen att handla lite för sina pengar oxå..


Lego ,en husbil som vi redan byggt ihop!

Själv fyndade jag kardigans åt killarna

har kostat 249 st,nu 75 kr st på kapp ahl. och alla bh ar 99 i hela butiken så det vart ett par åt mig. =)

Snart börjar Gladiatorerna.

Inga kommentarer: