torsdag 23 februari 2012

veckan..

Hej!
Det har vart strul med bloggen ...eller det är jag som inte fattar när det vart o se annorlunda ut,data häcker som jag är ;)
veckan har flytit på ganska bra,någon dag var jobbig med gubben som fastnat i olika saker så han inte kan konsentrera sig på nåt annat och när jag brytit hans tjat eller vad man ska säga så kommer utbrotten.
Han har varit arg på morgonen på far sin och sagt att han ska ringa till mig och tala om att pappa är dum,gulligt tycker jag! =D

Timstocken har fungerat lika bra som jag trodde den skulle,han kommer tillomed med den själv ibland och vill att jag ska ställa den så han ska veta när han får tex börja spela.

Tapeten sitter nu där den ska...


sätter ut bilder sen på rummet i sin helhet när vi städat och det är helt klart,vi håller på med lister nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! M