måndag 6 februari 2012

Skört!

Det är skört,det är en annan bloggerska som jämt skriver just ordet skört och nu vet jag precis hur det kan vara då! Resursen ringde till mitt jobb och berätta att gubben inte vill någonting och gråter mest helatin...ja vad ska man göra åt det liksom? Själv tror jag att det hela handlar om det där förbannade spelet vi var iväg och köpte i lördags,herregud säger jag bara! Han vill inte vara på skolan för han vill hem och spela. Till råga på allt så hade han krockat med en kompis på skolan så han vart ju dubbelt så ledsen!

Jag har beställt en timstock


Timstocken hjälper användaren att förstå tid på ett annat sätt! Den visar och räknar ner inställd tid med lysdioder, vilket hjälper att både begränsa och hålla ut en aktivitet!

Den får man ifrån Handikappcentrum och jag tror den kan hjälpa oss begränsa tex spelandet.

Inga kommentarer: