tisdag 8 maj 2012

Helt onödigt...men iallafall...

Varför växer inte min lugg när den normalt växer så innihelvete fort??  Så irriterande! Jag klippte luggen sist jag var till frissan för flera månader sen och som så många andra ångrade jag mig nästan på engång men tänkte inte så mycket på det i o med att mitt hår växer som ogräs ....men inte den här gången!

Blev så äcklad nyss när jag käkade makrill,fick en bit i munnen som inte kändes okej så jag spottade ut den och får se nån vidrig tarmliknande grej..vettefan om jag nånsin kommer käka makrill igen!

Om man råkar göra nånting "fel" i trafiken,typ köra lite för mycket åt nåt håll eller köra för nära någon och personen i den andra bilen glor som en idiot så där tjurigt har jag lust o köra ifatt människan och bara flyga ur bilen och slita upp bildörren och vråla vad FAN GLOR DU PÅ??? VILL DU DÖÖÖÖÖ!!!!!!


                                                       
Jag älskar verkligen sommaren och värmen  men det kommer ett men....Alla jävla kryp som kommer fram ,framförallt myggorna usch jag hatar er HATAR HATAR!!!!!!!!  Varför finns dessa odågor???

Hmmm.känns som lite bittert inlägg men jag är inte bitter bara lite fokus på det negativa i vardagen!





                                                                  
                                             

Inga kommentarer: