söndag 27 maj 2012

Söndag...

Fy vilken dag! Utbrott efter utbrott har avlöst denna dag ,började direkt på morgonen när han inte ville bli klippt men vi gav oss inte utan det var mutor och sådär så det gick väl tillslut.

Sen ville han inte åka bil till mormor utan fick tvingas ut och när jag bökade med honom slog det mig varför jag förmodligen har så jävligt med ryggen,klä på en unge med tvång och bråk och som motarbetar en jämt och ständigt i 7års tid så tar det nog fan på kroppen tillslut. Lägg till 5 års sömnlöshet då han haft svåra sömnstörningar vilket resulterat i att jag inte fått den återhämtning kroppen behöver,det går väl ett tag men år efter år ...som sagt inte så konstigt att man tar slut.

Och jag har haft innihelvete ont idag och det är meningen att jag ska jobba i morrn,vi får se hur det går! Jag är lite skeptisk.

Vägen ner till Solgläntan..




                                   Hoppas alla Mammor haft en bra morsdag,tänker på er som av olika anledningar inte får /kan vara med eran barn idag!

                                     

Inga kommentarer: