torsdag 31 maj 2012

Plåga..

blä förfan vilken plågovecka med ryggen det vart...fattar inte varför jag plågar mig till jobbet för egentligen...förmodligen för att det är ett vik...och man inte vill sjukskriva sig eftersom det inte bådar så gott inför eventuella framtida jobb..men det går inte o "dölja" mer som det gick i början,nu syns det på hela mig och jag haltar....jaja!
                                                                 
                                        

trökigt att bara höra om min rygg  jämt och ständigt men det är liksom det som hägrar...svårt att ens tänka på nåt annat men det är frivilligt att läsa!
Annars är det rätt bra här hemma med mini gubben,han ska hälsa på sin nya skola i morrn och få träffa sina nya klasskompisar, jag hade velat varit med på det men nu får resursen gå med honom. jag ska iväg med jobbet på roligheter.

Hej!

Inga kommentarer: