onsdag 23 februari 2011

Herregud så det kan gå!!

Herregud så det kan gå!!
Jag o brorsan var uppe och letade efter en film och jag tänkte inte på att säga till lillgubben att vi gick upp för han satt och spelade. Vi var uppe ett tag och när vi kommer ner så fortsätter vi att prata och tänker inte ens att titta till gubben vid tv n för jag hör ju helatin musiken men efter ett tag märker jag att det är samma musik (och det betyder att det inte händer nåt på skärmen ) varpå jag upptäcker att lillgubben inte är i rummet så jag börjar titta runt och han är inte inne ,då får jag lite panik och går mot ytterdörren och hör där ute att gubben gråter hysteriskt,då har han gått ut för att leta efter oss utan ytterkläder i 20 - !!!

Det går fort när en  liten blir nerkyld,Usch vad tokigt det kan bli,han ropar ju nästan aldrig på mig när det behövs bara när det är onödiga saker men inte när det verkligen är befogat,som tur var hittade jag på han ganska fort,hade kunnat gå illa om han gått iväg en längre bit.

♥♥

Inga kommentarer: