tisdag 1 februari 2011

Idag har vi varit till Västerås och hälsat på en familj som vi känner genom att hon var våran barnmorska när grabbarna föddes och då väntade även hon ett barn  sen var det inge mer med det och det gick några år och vi var på teckenspråkskurs där det mitt emot sitter det en person som jag tycker att jag har sett någonstans så jag var tvungen att fråga och ja hon var barnmorska och det visar sig att även deras pojke har Autism som är född några månader efter våra. Jättekul att träffas!


Här står alla fyra,jättesvårt att få alla att titta framåt samtidigt men detta var det enda kort jag fick där alla ens var med på fotot =) Här står vi på en vikinga grav.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar Calles style på detta kort!!!!!!!

sussi sa...

ja ,han är en riktig cooling!!!