måndag 7 februari 2011

Lycka!! ♥

Idag är mamma stolt som jag vet inte vad alltså!!!! Vet inte om jag berättat hur det har vart hos farbror doktorn tidigare men det har ju inte funkat nå bra alls,han har kämpat emot och fäktat och skrikit NEj och vart allmänt galen och det har alltid slutat med att jag vart helt slut och gråtfärdig efter tandläkarbesök och läkarbesök...

 MEN  nu har det skett stora förändringar ,vi var nämligen till familjeläkarna idag för Gubben är förkyld och allmänt dålig så vi skulle dit o kolla så han inte hade halsfluss då han inte ätit mat sen i fredags...utan att överdriva så var han duktigare än den "normalaste" av de "normalaste" !!! Han gapade när doktorn ville titta i halsen och drog själv upp tröjan när doktorn skulle lyssna på lungorna ,jag är fortfarande i chock tamme 17!!!! Sen skulle det stickas i fingret och han satt SJÄLV i stolen när de stack honom och torka blodet själv och bad om att få ett plåster sen gav han doktorn en stor puss på kinden och sa hej hej!  Behöver jag säga en gång till att jag är stolt,förmodligen inte men jag gör det iallafall för jag är så glad!  Lycka!! ♥



Inga kommentarer: