lördag 5 februari 2011

Var till lekparken på dan,mini tog iniativ till att leka "affär" ,han ville att jag skulle handla av honom,jag frågade vad han hade till salu och det var apa ( banan) och så gjorde han tecknet för äpple så jag köpte banan och gav pengar (på låtsas) och sen skulle jag köpa äpple men då sa han att det var slut för han skulle iväg och gunga! =)

Mini gubben ramlade idag och blödde lite från handen och jag fick sätta plåster för första gången,han har aldrig låtit ett plåster sitta kvar förut. Tänk vilka små saker det säker är för andra men inte för oss med autistiska barn! Det är stora framsteg och jag blir så glad !!


♥♥

2 kommentarer:

Maritta sa...

Det där med plåster känner jag igen, det funkar fortfarande inte på vår kalleman. Tur han inte gjort sig mer illa under åren. Va snygg pusselmössan är! Är den från US?// Maritta

sussi sa...

Hej Maritta!

Mössan är köpt på Rusta av alla ställen,kanske finns kvar.39 kr =)