tisdag 20 september 2011

fullrulle har det vart idag! Först försov jag mig i morse men jag hann lämna i tid iallafall och efter det cyklade jag o farsan runt hela kommunen,kollade runt vart han bott som liten,alltid kul o höra om farsans berättelser från när han var unge.
Sen var det dags att hämta killarna och jag tyckte gubben verkade så pigg så vi åkte till lekparken,jätte kul nu när det finns lite mer grejjer att leka på där bla en dinosaurie som gubben såklart vart överförtjust i och pussa på! Sedan hem med pojkarna till farsan och jag åkte på tecken som stöd kursen dit även morsan kom direkt från jobbet.
Gubben hittade en frän dricka som han fick köpa dårå...men det är bara det att han nu är besatt av en bild på flaskan....

Så nu släpper han inte flaskan för att ens gå på toa...

Inga kommentarer: