måndag 26 september 2011

Nonchalanta trökar!!!!

Lämnade pojkarna i morse och gick på en 45 minuters rask promenad,handlade och åkte hem. Hämtade pojkarna och nu håller jag på med kvällsmaten!

Retar upp mig på att V-ås sjukan aldrig ringer när de säger att de ska.Fan vilka trökar! Så nonchalanta!!!!  Fattar de inte att jag väntar och har telefonen med mig precis överallt..och det enda jag väntar på är att få en tid till doktorn åt killarna..ska det vara så jävla svårt!!!!

Jag hade en tid "nästan" i torsdags men bara nästan för när jag frågade om andra gubben oxå kunde träffa samma läkare så va hon tvungen att fråga chefen som naturligtvis inte var där utan hon skulle ringa mig på måndag,kan du vänta tills på måndag sa hon två ggr lite lätt irriterad över att jag har försökt få tag ina så många ggr och på olika sätt, Ja svarade jag, men ringer du på måndag då?? JA säger hon!!! OCH HON HAR INTE RINGT!!!!!!!!!!! Det är alltså 3 gången samma människa inte ringer mig!


                                            

Inga kommentarer: