onsdag 7 september 2011

Tålamod!!!!!

hoho,vad det har gällt på tålamodet idag!Har kännts som jag skulle explodera flera ggr!  Gubben är såå trotsig och blir förbannad på en gång han inte får sin vilja igenom! Och tjatet som inte är av denna värld,han ger sig aldrig! Vi hade besök idag av våran nya vän och det är precis som han blir ännu värre om nån kommer hit!

Han hade även varit arg och utåtagerande på skolan idag,inte kul att få höra och det var också när han inte fick sin vilja igenom.  Hoppas det vänder alltså! För är det något jag varit tacksam för så är det att Han aldrig varit utåtagerande och jag hoppas det bara är en dålig period nu och att det inte är nånting som håller på att bli vardag här. jag fixar inte att få höra att mitt barn slår resursen och mig själv heller, men man tar det ju hellre själv. Och brorsan hans har också åkt på flera smällar idag! Jag blev så arg på han nyss och sa att du har slagit eva,mamma och brorsan idag men då blev han ledsen själv och börja rabbla upp vilka han han hade slagit och var jätteledsen och bröt ihop! Det är väl frustration från hans sida att inte kunna prata och säga vad han vill.

 Varför fick inte jag mer tålamod när jag fick ett barn som kräver det??!??



Inga kommentarer: