torsdag 13 oktober 2011

Arbete!

Samtalet jag fick handlade om jobb som jag sökt och fick nu då. Det är som assistent åt ett barn på förskolan. Spännande värre att börja jobba efter så många år. Ska bli kul! Det är halvtid och det känns lagomt med 3 månader. Sen får vi se vad som händer.

Annars är allt som vanligt här ....valde att i år bara beställa skolkatalog från skolfotograferingen ...vad händer?! Jorå,Allt utom skolkatalogen kommer på posten,så nu har jag foton för över 1000 spänn här hemma som jag måste skicka tillbaka,vafan ska dom med fotona till liksom?! när de en gång är framkallade?


Från det ena till det andra så är jag så lycklig över att vi har värme i kåken,kan ni fatta att vi inte hade det förra vintern?! Jag tappade glass på golvet och det smälte aldrig,jag försökte jäsa pizzadeg men det gick inte för det var så satans kallt. ungarna hade vinteroverolerna på sig inne och mössa. sjukt!   Men nu är det andra bullar,vi har det varmt och mysigt i vårat hus.

                                                          
                                                                             

2 kommentarer:

K sa...

GRATTIS :-) Ingen kan passa bättre till jobbet än du.
Kram K.

sussi sa...

Tack!!! Kram!