måndag 31 oktober 2011

HELVETE!!!

HELVETE att man aldrig lär sig!!!!!!!!!!!! Blir så förbannad på ALLT Och alla!!!  Han orkar inte med två kalas på en dag och det har jag surt fått ta smällen av idag,eller rättare sagt har vi fått det alla tre,alltså gubben ,jag o brorsan.

Det var ju lasarettet som gällde idag så här dagen efter en intensiv dag och precis allt har gått åt skogen,fanns inget samarbete överhuvudtaget  från gubben hos doktorn utan bara tjat och dra i armen på mig,..där ska man försöka lyssna och komma ihåg vad doktorn säger och även komma ihåg det man skulle ha sagt eller/och frågat.  det var mycket nya mediciner  som jag ska hålla reda på och tillråga på allt så ska de ha olika astma mediciner från och med nu.

Jag överdriver inte om jag säger att han grinat och gapat 90 % av hela denna dag. USCH säger jag bara!

Sen trodde jag min dumma stolle att vi skulle klara av att gå en sväng på ikea.. föreställ er att nån drar vagnen åt motsatt håll än dit ni ska hela tiden och säger Haj Haj Haj Haj HAj HAj Haj HAj ,han sa bara haj precis konstant! När jag står och scannar in grejjerna som vi ska köpa drar han in i affären igen och försvinner,tack o lov hittade brorsan honom ganska snabbt...jaja jag fick mina jävla värmeljus iallafall!

Så nu är man sådär lagomt trött och lack på allt!

Inga kommentarer: