måndag 3 oktober 2011

tänk er..

.... tänk er att komma till en skola där de andra inte förstår vad du säger,de funderar va det kan vara du sa och försöker gissa,oftast fel men ibland kan de bli rätt...men varför förstår inte dessa människor nu mig ,det gjorde ju mina andra fröknar,lägg oxå till att jag har svårt i början med nya miljöer , platser och människor...detta är mycket energikrävande och tröttsamt och inte direkt gynnar det min utveckling...när sedan alla fröknar gått tecken kursen och jag börjar känna mig bekväm med alla människor och de förstår mig är det dags att byta klass..och samma procedur börjar om igen....hösten har varit jobbig fast det är mycket bättre nu men det tog 2 månader och inte är det 100.
Gubben har varit mycket trött och grinig på grund av allt nytt och så ska det göras om nästa år igen,det slog mig idag när jag lämnade lillkillen på förskolan.



Full fart mot skolan..

Inga kommentarer: