måndag 22 augusti 2011

idag började mina killar på förskolan men jag ska inte säga  -vart tog tiden vägen?? Eller herregud va stora de blivit,utan konstaterar bara att de började förskolan idag och de tyckte det var jättekul men jag var nog mest nervös för gubbens del,men det gick hur bra som helst,han satt på sin plats under uppropet och var duktig,resursen sa även att han vart duktig och svarat på tilltal ovs. skönt att vardagen är i sin ordning igen,det mår vi nog alla bäst av...men mest minigubben. Oj,vad trött han är nu alltså,blir tidig läggning idag (om det går) mycket nya intryck och nya kompisar. Fröknarna hade fixat tecken åt alla barn eller de som inte hade nåt) och de gick de igenom det första de gjorde på uppropet,kanon bra!!

och jag glömde kameran hemma såklart!! tar med mig den i morrn!

efter förskolan hade vi träff med gubbarnas fröken från förr och minigubbens förra resurs på hembygsgården. Trevligt!

gubben fick köpa nåt efter fredagens tandläkarbesök ,då valde han ett gäng fiskar som han leker med i en hink med vatten.


och en kanin...




brorsan har blivit besatt.... står i timmar och fiskar!



Inga kommentarer: