tisdag 23 augusti 2011

Fan vad trött jag blir..

idag var ingen bra dag,kändes inge vidare när jag lämnade eller hämtade idag..kom lite försent med gubben,dock bara 5 min och när jag hämtade så var gubben ledsen och trotsig,tjatig och dryg..när vi åkte hem i bilen kändes det tungt, hopplöst och förbannad. Varför kan du inte bara göra det som förväntas av en 6 åring,måste du ställa till världens jävla scener pga ett par dojor eller absolut cykla där du inte får eller säga till folk att de är hästar??  Jag blir så trött ibland...  vill bara skaka om dig och säga att du ska skärpa till dig men vafan hjälper det,inget,du kör ditt race bara,och jag vet att du inte rår för det men fan vad trött jag blir..

Nu sover du i min säng och är det sötaste jag sett jag älskar dig mer än jag har vett ♥
(jag rimmade)




Inga kommentarer: