måndag 29 augusti 2011

igår var lilla gubben på kalas hos en "ny" kompis från förskolan! det har han sett fram emot sen inbjudningskortet kom. Det var superkul tyckte miniman men han ville inte åka hem när det var dags för det så han ställde till med lite scener där, men det gick jättebra och de vuxna var förstående så det kändes inte så jobbigt.
Sen åkte vi hem och hämta resten av familjen och åkte till min storebrorsa och gratta han för han fyllde 39 BAST!! oj oj nästa år blir det 40!
Såå miniman var ganska slutkörd på kvällen kan jag säga!! Han sa själv oxå - jag slut 2 tårta!

Själv sover jag som en kratta i kåken, fan när ska jag vänja mig??  Aldrig känns det som! Hjälpte ju INTE att jag med egna ögon såg en tvestjärt kom och gick på övervåningen varpå den vart brutalt överfallen av en spindel som bara slet in han i ett hörn,får rysningar när jag skriver tillomed. USCH!!!!!!!!

Jajustja,när vi kom hem på kvällen satt stampekanin på parkeringen och vänta. Hans bur hade blåst omkull,stackaren!

Inga kommentarer: