onsdag 31 augusti 2011

jaha,vad ska jag skriva...kanske om min fjaskodag? dagen började med att jag glömde grejjer som skulle med till förskolan så jag  fick åka tillbaka hem när jag kommit en bit (inte jättelångt då tack o lov) när jag lämnar killarna hade jag o farsan bestämmt att vi skulle ut på långtur på cykel men den långturen blev inte längre än kanske 200 meter då jag lånade morsans hoj och den var bara skit att sitta på,fick ont i ryggen direkt och arsulet så det va bara att vända om hemåt igen. sen hämtade jag ungarna och vi åkte förbi hos en vän där miniman ramlade ner först från en rutchkana och sen skrapade upp knät och sen fick ett sjujävla astmaanfall så vi fick lov att åka hem i ilfart för jag hade ju förstås inte medicinen med mig för att komma hem och upptäcka att jag glömt nycklarna hos farsan...då höll jag på att smälla av alltså!!

Efter mycket om och men med en gapande kille här på gården fick jag upp källardörren ,genom att krypa ner i grunden och ställa en stege så det vart som en bro och sen balansera över,vid det laget var jag lagomt svettig!

 med andra ord har det bara jävlats med mig idag! God natt!

Inga kommentarer: